Žďárská liga v požárním útoku |
| Diskuze / Žádosti na ročník 2012 | ↓↓↓ jít dolů |
Připomínám všem zájemcům o pořádání závodu 17. ročníku ŽL, aby dodrželi termín 30. října a zaslali své žádosti na moji adresu – Vladimír Sklenář, Netín 95, 594 44. Žádosti budou s razítkem sboru. Na žádosti došlé po tomto termínu nebude brán zřetel, rovněž nebudu reagovat na telefonické či emailové zprávy.
Týden před koncem lhůty eviduji 7 žádostí: Radostín nad Oslavou, Litava, Netín, Katov, Jasenice, Olší, Krokočín
To je v pohodě, každej tenhle sbor udělá dvě soutěže a jsme na svejch. Ideálně dvoudenky, když už je plac nachystanej. :-)
Souhlasím s Rostěm proč pít jeden den když můžeme pít dva dny.Zaleží jestli to ale přežiju.Protože mi je ještě zle po sobotě až do úterka.
Tak uděláme všechny soutěže na jednom hřišti at to ti druzí nemusí roztahovat:-)) všichni si vezmeme tydenní dovolenou a za jeden týden máme všechno za sebou:-))
A když by to takhle udělali všichni, tak se dají objezdit všechny ligy v ČR. Akorát nevím, jestli máme na to objet všechna vyhlášení :-)
Týden před koncem lhůty eviduji 9 žádostí: Radostín nad Oslavou, Litava, Netín, Katov, Jasenice, Olší, Krokočín, Velké Meziříčí, Stanoviště
Kousek před koncem lhůty eviduji 10 žádostí: Radostín nad Oslavou, Litava, Netín, Katov, Jasenice, Olší, Krokočín, Velké Meziříčí, Stanoviště, Kundratice
Jo, a říjen má 31 dní:-)))
Eviduji 13 žádostí: Radostín nad Oslavou, Litava, Netín, Katov, Jasenice, Olší, Krokočín, Velké Meziříčí, Stanoviště, Kundratice, Čikov, Lhotky, Maršovice
Laďo, tak jak to s tím počtem dopadlo ? Jsem docela zvědavej. Koukám, že chybí Mexiko, Lhotky – Sport a docela překvapivě Heroltice…tak by mě zajímalo, jestli to stihli :)
No, stihli, to bude veselo :-))))
No, to bude :-D nebo budeme soutěžit ještě v říjnu :-D
Maximálně v Čikově mimo ŽL :-D :-D
1 : 0 :-D Teď jsi to trefil dobře :-D :-D
Laďo mohl bys sem dáti kdo se přihlásil o pořádání ŽL pro rok 2012.A žadatelé mohli by sem dát předběžnej termín své soutěže dík Lukas
Viděl bych to takto : Litava, Velké Meziříčí, Netín, Maršovice, Kundratice, Olší, Čikov, Heroltice, Katov, Lhotky Sport, Krokočín, Meziříčko, Stanoviště, Jasenice a Radostín nad Oslavou. Pokud jsem teda správně pochopil to, že to stihli všichni.
Vy jste ale nedočkavci :-))Čekal jsem ještě týden , zda se něco zezadrhlo na poště. Každopádně po uzávěrce eviduji 16 žádostí: Radostín nad Oslavou, Litava, Netín, Katov, Jasenice, Olší, Krokočín, Velké Meziříčí, Stanoviště, Kundratice, Čikov, Lhotky, Maršovice, Heroltice, Meziříčko, Lhotky Sport. Pořadí dle došlých žádostí.
Termíny bych zatím neřešil, 19. listopadu bude jasno v Extralize, tož to otevřeme potom.
V lednu (předpokládám hned první týden) bude schůze v Netíně. Vše bude ještě včas oznámeno. Viděl bych to hned na 7. ledna. Pokud by měl někdo s tímto termínem problém, nechť se ozve.
Nejbližší akcí bude silvestrovský turnaj. Dávejte týmy dohromady. Mohlo by se založit i samostatné vlákno. Doufám, že letos konečně uvidíme Litavu :-D
Leda že by se zamluvila i Bowlingová dráha a uspořádal by se ještě doprovodnej turnaj ,Přece bys po nás nechtěl aby jsme běhali :)
Zdravím příznivce požárního sportu.Sleduji to už několik sezón a pořád jsem překvapen tím, že se Ž.L. zaobírá EXL. termíny. Laďíku, nic proti Tobě nemám, ale vysvětli mě, kolik těch EXL. týmu dojelo na Ž.L., když jim tak ustupujem. I když ustoupíš, tak Ti stejně týmy z EXL. NEDOJEDOU! Nebo jen v menšině(pár- což jsou dva:-) ). Tak proč to tak natahovat.Třeba jen z důvodů počasí a to do toho nepletu dovolený a podobně.Asi neznám jinou ligu,která by se tak táhla.Číslo na mě máš, tak mi na to svůj názor zavolej, jinak je to slovo do pranice a ať se k tomu vyjádří každej. S případnými dotazy se laskavě obracejte na mě, né na náš team. Děkuji.
Dodatek. Zájemců o pořádání přibývá. Loni jsme to nechali na 14,ale tímhle tempem bysme běhali od ledna do prosince,když to dáme zase všem.myslím,že těch 12 soutěží bude teď akorát,zbytek vyjde bohužel na pohárovky,ale rádi dojedem i tam.nevím co na to ostatní,ale mohlo by to být uvolněnější přes sezónu.tož další názor,tak hurá do debaty-tím myslím i ty,co jen nakouknou a nevyjádří se. díky
Jak říká máslo,soutěží už je čím dál víc,což je někdy problém. Letos by jsme měli jít cestou kvality tratí,což posune ligu a časy zas uplně někam jinám! Jinak termíny jsou na každém individuálně,ale nekrytí z EX si myslím,že je dobrá volba.
Co názor, to originál. Nikde není napsáno, že uhýbání Ex je povinností. Každý do toho jde s vlastním rizikem. Všechno chce svůj čas na uzrání. Je pravdou, že v minulosti jsme trošku na toto tlačili, ale doba se posunula a termíny Ex můžou být vodítkem. Asi by nebylo dobré pořádat v jeden termín Ex v Lavičkách a ŽL v Netíně, že?
12 závodů bylo už předem avizováno. Letos to dopadlo tak, protože bylo plánováno 13 a zájemců bylo 14. A jednoho chudáka vyhoď! Nyní se budou vyřazovat 4, tak ať si potom kolektivně zanadávají, v jednotě je síla a víc hlav – víc rozumu, že.
Souhlasím, že se určitě budeme při výběru řídit hlavně kvalitou trati, nicméně na každý závod jsem si dělal drobné poznámky a přesvědčil jsem se, že jen bezkonkurenční trať na kvalitní závody nestačí. Je třeba hodnotit i schopnosti pořadatelů.
Je to pořád dokola. Tak ještě jednou Máslo. Aby se nekryly termíny s Exl je důležité pro mančafty, které mají exl. ambice. A je to obrovská reklama pro ŽL, když tam naše Mančafty uspějí.A abychom se mohli kochat úspěchy našich mančaftů na nejprestyžnejší lize v ČR, tak pro to taky musíme vytvořit podmínky.
Tomu rozumím, Rosťo. Pokud bude Exl. v Lavičkách, Sedlejově, Petrovicích, no prostě tady poblíž, tak bych to nekryl. Na druhou stranu si musím uvědomit,co chcu teda jezdit a čemu tím pádem dám přednost. Jinak jsem rád za to, že jsem to tu svým názorem trochu oživil. Jinak můžou přidat svůj názor i jiní, nejen stálice, jako je Rosťa a Kidal,no a répal jako já. :-)
Možná by bylo lepší, místo uhýbání EXL, či jiným ligám, brát spíš ohled na postupové soutěže v požárním sportu (okresní kola, krajská, MČR), ať v kategorii dorostu, tak dospělých. Těchto soutěží se účastní spousta týmů ze ŽL. Termíny těchto jednotlivých kol již jsou známy.
No vida. Pak tu máme Osma cup, okrsky, výročí, Regional cup a konečně zas dojde snad i na ty poutě :-)))))
Já osobně tlačit na nějaké omezování nechci, nebudu a jako takové nepodpořím. Znovu opakuji, že je to na uvážení každého, jak se s tím popere, ať už pořadatel nebo soutěžící. Jen je dle mého názoru dobré znát ostatní termíny a pak se rozhodnout.
Tak nějak se pořád navzájem ujišťujeme, jak je „ta naša“ prestižní, dokonalá atd. Tož uvidíme, jak je to s tou prestiží:-))
Já zase rád dojedu na závody, kde si po útoku dám dobře vychlazenou kofolu/ pivo s dobrou klobásou a sednu si na nějakou lavičku pod nějakej slunečník,aby na mě celej den nepralo slunko než tam, kde je super trať a po kategorii mužů zjistím, že jediný jídlo je těstovinovej salát. Ono když seš na závodech celej den dělá to hodně. Navíc ty emoce, adrenalin a potěšení na závodě dostaneš i na méně kvalitní trati. Naopak, na těch horších občas klopýtne i favorit a ti slabší kolikrát nečekaně promluví do pořadí. Navíc pokud by se nehledělo na nějaký termíny EXL někde daleko, proč jich neudělat více v létě a tím pádem může zůstat 14 soutěží.
Myslím, že mužů říct za celej náš tým, že pro nás je nejdůležitější trať, jedeme hlavně závodit. No Ondro klopýtnou a taky si klidně něco udělat na kvalitním náběhu a trati je to riziko menší. Může být deštivej rok a po pár útokách bude někde trať jen bláto. Kritizuje se uhýbání Ex., ale stejně byli volné termíny v Květnu, Červnu, Červenci, Srpnu a bylo 14 soutěží.
Hele, jasně, je to prostě každýho názor. Já jen píšu jak to vidím pouze já. Ale jak říkám, rád si zaběhnu na čemkoliv (na tratích ŽL) a uvítám hlavně pořadatelskou schopnost. Kdyby jsme u nás měli například tolik slunečníků a stanů jako někde, tak zmokli úplně všichni. V Maršovicích super harmonikáři a baví se i důchodci a o tom to právě je, bych teda řekl :)
Vida… člověk jsem chvíli nejde a nestačí se divit:):) S EX máte pravdu všichni… uhýbat všem je blbost, ale neuhýbat taky ještě větší… Trať a nebo zázemí, dobrá trať je SUPER, ale pokud se na závodech dobře nenajíš a nenapiješ tak je to taky o ničem… Taky se nám minulou sezónu stalo, že jsme museli ze závodů jet na jídlo do hospody pač se to jinak nedalo. Každopádně dle mě se všechno vyřeší na schůzi nebo až po ní. Každopádně jsem pro 12 závodů!
Myslím, že David to vystihl naprosto přesně. Já osobně bych byl třeba aji pro 14 závodů, ale na druhou stranu je otázka, kdo je schopnej odjet všech 14 závodů, který jsou natáhlý od května do září ve stejný sestavě. Tj taky na prd, když poslední 2–3 kola je půjčování normální věc. A to ještě kdyby zůstalo to schválený kilčo za půjčení :-D tak se letos může na fotbale hrát o ojetý auto :-D 14 je fakt asi moc…
Ještě jeden drobný argument: Vidět šestnáctku na závodech je prostě zážitek. ( to snad uzná každý) A přijít o ten zážitek kůli malichernosti je prostě škoda!
Krytí s Extraligou se tady už probíralo v letech 2010, 2009. Myslím, že doba se od té doby nijak neposunula… i roce 2012 je třeba (rozumně) usilovat o nekřížení se s Extraligou.
Křížení s postupovkami dospělých a dorostu je to samé v bledě modrém. Reklama pro naši ligu, okres či kraj; absence dotyčných družstev na ŽL; dobrý vliv na výkony. Akorát do letošní dvoj-účasti na Mistrovství republiky dorostu nikdo neměl odvahu si o nekřížení říct. Zkusíme to. Zjistíme termíny a dáme je sem, při troše dobré vůle by to mohlo vyjít.
Termíny sem samozřejmě vyvěšte, ať se každý rozhode dle svého. Nicméně centrálně se určitě nedomluvíme. 3 týmy budou chtít jezdit Ex, další Blansko, další postupovky, a pro ostatní bude nejdůležitější ŽL.
Komu teče do bot a cítí, že by nemusel projít sítem, bude tlačit třeba na 16 soutěží, pak to bude jiným docela jedno, další budou chtít snížit, aby stihli i něco dalšího.
Za sebe (příp. za VR) prohlašuji, že bude rozumné vrátit se k modelu 12 soutěží a co se týče křížení, tak bude vydáno pouze doporučení, upozornění, nebo si tomu říkejte jak chcete, při kolizi s výše uvedenými (republikovými) podniky. Kdo bude trvat na termínu, nemůže být donucen ke změně, či pouze na základě tohoto vyřazen. Ovšem je mi jasné, že toto určitě promluví do konečného rozhodování.
Tož včil mudrujte :-))))
Co se týká počtu soutěží – čtrnáct už bylo poměrně hodně, některým týmům se nedařilo udržet zdravou a neměnnou sestavu. Ale s návratem na 12 soutěží je potřeba taky zkrátit trvání ligy (když to zůstane roztahaný od začátku května do konce září, problémy se sestavou budou úplně stejný). Volných termínů v létě je dost i s ohledem na Extraligu a další soutěže, to už jsme tady taky rozebírali.
Já si nemyslím,že by 14 soutěží není moc ale záleží na každým soutěžícím týmu co chce dokázat a kde chce soutěžit. Jsme na ŽL tak si v první řadě stanovme od kdy do kdy by měla liga proběhnout.A pak bych řešil kolik soutěží bude. Návaznost a prolínání dalších lig a soutěží bych řešil potom.Myslím si,že letos s tím nebyly žádné velké problémy.
Jak psal Kidal, mělo by být pouze doporučení aby se to s tím a tím nekřížilo. Vím co postupovky znamenají a že se s ligou kříží, na druhou stranu Žďárskou ligu jezdí týmy z různých okresů (Žďárský, brno-venkov, brno-město) a tyto týmy také postupovky jezdí. Pokud budeme všem uhýbat závody ŽL se budou konat v pátek či pondělí, jelikož jinak to nevyjde.
Zdravím, soutěž v Maršovicích se bude konat v neděli 3.6. 2012
Termíny okresních, krajských a celostátních soutěží, kterým bychom se idálně měli vyhnout:
so 26. květen – okresní kolo dospělí + dorost
ne 27. květen – EX Seč (PJ)
so 2. červen – EX Letohrad Kunčice (UO)
so 9. červen – EX Lipová (PV)
ne 10. červen – EX Žernovník (BK) + krajské kolo dorostu
so 23. červen – EX Olšovec (PR)
ne 24. červen – EX Radíkov (PR)
so 7. červenec – EX Vacenovice (HO) + MČR dorostu
ne 8. červenec – Vacenovice – Pohár mistrů + MČR dorostu
so 14. červenec – EXPustkovec (OV) + kraj dospělých
ne 15. červenec – EX Velké Hoštice (OP)
so 28. červenec – EX Sedlejov (JI)
ne 29. červenec – EX Lavičky (ZR)
so 18. srpen – EX Babice (VS)
ne 19. srpen – EX Vrbětice (ZL)
so 1. září – MČR dospělých
ne 2. září – MČR dospělých
so 8. září EX Petrovice (TR)
Děkuji všem pořadatelům, kteří najdou dobrou vůli a pokusí se nekřížit s těmito termíny.
Soutěž v Čikově bude 16.6.2012
Soutěž v Radostíně by mohla být 12.8.2012
Nevím jak se dohodli kluci v Litavě, ale Meziříčí počítá s termínem 12. května 2011
Tož, musíme se pobavit. Ale pokud chceme nechat mančafty odpočnout, tak asi 6. května
Tak i já s troškou. Logicky Netín 20. května
Rosto na Litavě bývá soutěž druhou neděli květnovou to znamená že termín je 13.5
Tak že by takhle?
ne 6. května – Litava ?
so 12. května – V. M. (zřejmě noční)
ne 13. května – Litava ?
ne 20. května – Netín
so 26. květen – okresní kolo dospělí + dorost
ne 27. květen – EX Seč (PJ)
so 2. červen – EX Letohrad Kunčice (UO)
ne 3. června – Maršovice
so 9. červen – EX Lipová (PV)
ne 10. červen – EX Žernovník (BK) + krajské kolo dorostu
so 16. června – Čikov
so 23. červen – EX Olšovec (PR)
ne 24. červen – EX Radíkov (PR)
so 7. červenec – EX Vacenovice (HO) + MČR dorostu
ne 8. červenec – Vacenovice – Pohár mistrů + MČR dorostu
so 14. červenec – EXPustkovec (OV) + kraj dospělých
ne 15. červenec – EX Velké Hoštice (OP)
so 28. červenec – EX Sedlejov (JI)
ne 29. červenec – EX Lavičky (ZR)
ne 12. srpna – Radostín nad Oslavou
so 18. srpen – EX Babice (VS)
ne 19. srpen – EX Vrbětice (ZL)
so 1. září – MČR dospělých
ne 2. září – MČR dospělých
so 8. září EX Petrovice (TR)
Co kdyby jsme dělali ŽL ve středu na večer? To bychom se s žádnou jinou ligou nekřížili a odpadly by nám tréninky?
Lhotky 12.12.2012, doufám, že se nekryjeme s nějakou ligou
Termíny, které se nekříží s postupovými a republikovými soutěžemi:
so 5. května
ne 6. května – Litava ?
so 12. května – V. M. (zřejmě noční)
ne 13. května – Litava ?
so 19. května
ne 20. května – Netín
ne 3. června – Maršovice
so 16. června – Čikov
ne 17. června
so 30. červen
ne 1. červenec
so 21. červenec
ne 22. červenec
so 4. srpna
ne 5. srpna
so 11. srpna
ne 12. srpna – Radostín nad Oslavou
so 25. srpna
ne 26. srpna
ne 9. září
so 15. září
ne 16. září
so 22. září
ne 23. září
Zas to hovno tak nerozmazávejte. Jak bylo psáno výše, nikdo, nikdy, nikde nevydal pokyn, že se ŽL nesmí křížit s něčím jiným. Je jen na vůli a úsudku pořadatele, zda do termínu půjde nebo ne. Martin si dal práci s tříděním termínů, za což mu náleží dík. Už třeba jen proto, že je dobré vědět, kde se co děje.
Naštěstí jsem zavčas zjistil, že toho 16.6. bude v Čikově dvojitá svatba, takže bych to posunul na neděli 17.6.2012, díky.
Zdravím, soutěž v Jasenici bysme udělali v sobotu 15. 9. 2012, díky.
Katov 26.8.2012
st 2. května – Krokočín?
ne 6. května – Litava ?
st 9. května – Krokočín?
so 12. května – V. M. (zřejmě noční)
ne 13. května – Litava ?
st 16. května – Krokočín?
ne 20. května – Netín
st 23. května – Krokočín?
so 26. květen – okresní kolo dospělí + dorost
ne 27. květen – EX Seč (PJ)
st 30. května – Krokočín?
so 2. červen – EX Letohrad Kunčice (UO)
ne 3. června – Maršovice
st 6. června – Krokočín?
so 9. červen – EX Lipová (PV)
ne 10. červen – EX Žernovník (BK) + krajské kolo dorostu
st 13. června – Krokočín?
ne 17. června – Čikov
st 20. června – Krokočín?
so 23. červen – EX Olšovec (PR)
ne 24. červen – EX Radíkov (PR)
st 27. června – Krokočín?
st 4. července – Krokočín?
so 7. červenec – EX Vacenovice (HO) + MČR dorostu
ne 8. červenec – Vacenovice – Pohár mistrů + MČR dorostu
st 11. července – Krokočín?
so 14. červenec – EXPustkovec (OV) + kraj dospělých
ne 15. červenec – EX Velké Hoštice (OP)
st 18. července – Krokočín?
st 25. července – Krokočín?
so 28. červenec – EX Sedlejov (JI)
ne 29. červenec – EX Lavičky (ZR)
st 1. srpna – Krokočín?
st 8. srpna – Krokočín?
ne 12. srpna – Radostín nad Oslavou
st 15. srpna – Krokočín?
so 18. srpen – EX Babice (VS)
ne 19. srpen – EX Vrbětice (ZL)
st 22. srpna – Krokočín?
ne 26. srpen – Katov
st 29. srpna – Krokočín?
so 1. září – MČR dospělých
ne 2. září – MČR dospělých
st 5. září – Krokočín?
so 8. září EX Petrovice (TR)
st 12. září – Krokočín?
so 15. září – Jasenice
st 19. září a další středy Krokočín?
st 12. prosince – Lhotky
Kidale je vidět,že se nudíš pořádnej chlap ve 22.30hod. buď spí nebo dělá něco pořádnýho a nevymýšlí ptákoviny.Nám bude stačit jeden termín a to je sobota 1.9.2012.Kde bych asi sháněl sponzory?A moje zdraví by to taky nemuselo vydžet.Čau na brzkou shledanou Ludva.
Pokud Litava trvá na termínu 13.5 tak nám nědělá problém ani 5.5. Alespoň si dáme voraz před okresním kolem v PS.
Čau, Stanoviště typicky poslední závod 23. 9. 2012.
Nazdar, protože na táboře není dřív volno, tak Meziříčko 22. 9. 2012
Ahoj nezapomeňte na ná navrhovali jsme termín 25.8.
Sice jako pořádnej chlap nespím, ale zase udělám něco pořádného:-) Čerstvá aktualizace:
so 5. května – V. M. ?
ne 6. května – Litava ?
so 12. května – V. M. ?
ne 13. května – Litava ?
so 19. května
ne 20. května – Netín
ne 3. června – Maršovice
so 16. června
ne 17. června – Čikov
so 30. červen
ne 1. červenec
so 21. červenec
ne 22. červenec
so 4. srpna
ne 5. srpna
so 11. srpna
ne 12. srpna – Radostín nad Oslavou
so 25. srpna – Heroltice
ne 26. srpna – Katov
so 1. září – Krokočín (!MČR!)
ne 9. září
so 15. září – Jasenice
ne 16. září
so 22. září – Meziříčko
ne 23. září – Stanoviště
V sekci články se záhy objeví pozvánka na schůzi, tož čtěte.
Lhotky 16. zaří
Lhotky Sport sobota 12. května
(Podle informací které mám má Litava zájem o 13. května a Velké Meziříčí bude o víkend dřív)
Soutěž v Olší bysme chtěli netradičně na 5.srpna
so 5. května – V. M.
ne 6. května –
so 12. května – Lhotky SPORT
ne 13. května – Litava ?
so 19. května
ne 20. května – Netín
ne 3. června – Maršovice
so 16. června
ne 17. června – Čikov
so 30. červen
ne 1. červenec
so 21. červenec
ne 22. červenec
so 4. srpna
ne 5. srpna – Olší
so 11. srpna
ne 12. srpna – Radostín nad Oslavou
so 25. srpna – Heroltice
ne 26. srpna – Katov
so 1. září – Krokočín (!MČR!)
ne 9. září
so 15. září – Jasenice
ne 16. září – Lhotky
so 22. září – Meziříčko
ne 23. září – Stanoviště