Žďárská liga v požárním útoku

Kidal Netín

Takže je dobojováno, pomalu pomaloučku na tomto fóru budu odkrývat skutečnosti, které nás příštím rokem čekají. Jedno důležité faktum je to, že po obrovsky napínavém průběhu odevzdávání přihlášek jsem nějakým způsobem zaregistroval

15 zájemců o pořádání ligy 2010. Připočtu-li, že příští rok bude maximálně 13 soutěží, čeká nás po dlouhé době opět rozhodnutí, kdo pořádat bude a kdo ne. Sledujte diskuzi, někdy příště možná něco více :-)

1.11.2009, 20.11
Ondra - Čikov

Už teď jsem napjatej =)=)

2.11.2009, 15.05
Kidal Netín

Takže abecedně, aby snad náhodou někdo nepojal podezření, že někoho upřednostňuji: Čikov

Heroltice

Katov

Krokočín

Kundratice

Lavičky

Lhotky

Lhotky Sport

Litava

Maršovice

Meziříčko

Netín

Olší

Stanoviště

Velké Meziříčí

Až budou odsouhlaseny termíny extraligy, zveřejním předběžné termíny těch pořadatelů, kteří je napsali do přihlášky. Howk

2.11.2009, 15.11
Tomáš Olší

už se těším na ty jatka při určování pořadatelů. politika jako svina každej se chce zavděčit každýmu, aby ten kažej tomu každýmu dal hlas pro jeho soutěž a získal tak od každýho naoplátku hlas pro svoji soutěž a ne každýmu se to pak může líbyt. To bude drama.

2.11.2009, 23.08
Tomáš Olší

podotýkám že když sem psal tento vzkaz tak sem byl naprosto střízlivej:-)

2.11.2009, 23.10
Kidal Netín

Podle mých střízlivých dohadů to tak dramatické nebude, ale kdyby byli nějací ti kapříci…:))

3.11.2009, 07.40
Jirka Stanoviště

Bude hlasování veřejný na plnou hubu nebo tajný na lístečky ? (I když pan učitel stejně všechny děti pozná podle písma:)) ) Budou se ho účastnit i pravidelně jezdící týmy co samy do ŽL nekandidují? Dále sem zvědavej na to jestli jde u Lhotek o stejnou trať? Další dotazy příště:))

3.11.2009, 09.36
Kidal Netín

Někdy v listopadu-prosinci proběhne opět předschůze VR, kde by se mely všechny tyto otázky vyřešit.

3.11.2009, 09.50
Martin - Lhotky

Ad Lhotky, předpokládám, že oba žadatelé budeme chtít uspořádat soutěž na stejné trati na hasičském hřišti.

3.11.2009, 10.51
Rosťa - Litava

Tak to je paráda, v Neťíně budou možná 3 závody ŽL. :-) Rosťa.

3.11.2009, 17.37
Ondra - Čikov

:-D:-D Něco podobnýho jsem chtěl napsat hned, ale neodvážil jsem se :-D:-D:-D

3.11.2009, 18.03
Miras-Netín

A nebylo by to krásný :) :) :)

3.11.2009, 18.47
Ondra Netín

Třeba vypadne Netín a budou jen dvě soutěže :-)

3.11.2009, 20.02
Rosťa - Litava

Žádný vypadávání, jenom sladit termíny! Takže soutěže v Neťíne v roce 2010 třeba takhle: Pátek : SDH Lhotky Sobota : SDH Neťín Neděle : Lhotky SPORT

Vůle po dvoudenkách moc všeobecně není a takhle se spoustu věcí vyřeší :-)

Rosťa.

3.11.2009, 21.29
Kidal Netín

Konečně konstruktivní nápad! Tři dny našrot….….to je vůle má:-))

4.11.2009, 08.46
Petr-Lhotky

Cítím v tom takové to p..o. Myslím, že kvůli letošku ze Lhotek pořádání nedostane nikdo a bude po problémech s výběrem kde to bude a kde ne. Zbyde 13 zájemců a je to.

4.11.2009, 10.56
Stryko-Katov

Zajímavé to poměry v těch Lhotkách.

4.11.2009, 11.02
Kidal Netín

Hlavně klídek, já si o tom samozřejmě myslím své, dokonce bych z 90% asi odhadl výsledek, ale je ještě dost času, hodně věcí vykrystalizuje.

4.11.2009, 13.40
Had - Krokočín

Dopředu říkám, že malý úplatky mě uráží… :-D

4.11.2009, 23.57
Mirek VM

Ctěl bych Vás poprosit o včasné stanovení termínu jednání vzhledem k blížícím se valným hromadám SDH. Díky

5.11.2009, 13.56
Lupen Ruda

No myslím si že vynechat Lhotky (ať to pořádá jeden sbor nebo druhej) by byla škoda z důvodů kvalitního povrchu. Toť můj názor.

9.11.2009, 13.12
Kidal Netín

No, jestli to nebude tím, že jste na žádné jiné trati neběhali:-))))

10.11.2009, 08.23
Jarda Lhotky Sport

Tak já si taky myslím že by to byla škoda. U nás je pěkný kvalitní povrch. To by měla být jedna z hlavních věcí při rozhodováni kde se budou konat soutěže. To si myslím JÁ.

12.11.2009, 20.29
Kidal Netín

Jarda: samozřejmě nemám nic proti, ve Lhotkách je nejlepší povrch, ale jen zatím na parádu:-))

13.11.2009, 07.49
Martin - Lhotky

(Poznámka pro ty bystřejší: ano, řádil tady cenzor. Pro ty méně bystré, kteří si ničeho nevšimli: o nic jste nepřišli)

Kidal: Hřiště ve Lhotkách je už od září v provozu a vše nasvědčuje tomu, že bude i příští rok. Srandy bylo dost, ale naše kandidatury jsou míněné vážně.

Ještě pro Petra ze Lhotek: Žádný pi*o v tom není, samozřejmě není důvod, proč by dva účastníci ŽL nemohli pořádat svoje soutěže na stejným hřišti.

14.11.2009, 19.36
Lukas Litava

od dnešního dne je znám kalendář soutěží EX taky bych prosil zájemce o pořádání ŽL v roce 2010 aby si tento kalendář prošli a našli si termín který se nebude krýt s kalendářem EX

14.11.2009, 20.20
Martin - Lhotky

Ze stránek Extraligy:

Letohrad Kunčice 29. 05.

Lhenice 19. 06.

Štrbice 20. 06.

Vrbětice 26. 06.

Radíkov 27. 06.

Vacenovice 10. 07.

Květinov 24. 07.

Sedlejov 25. 07.

Pustkovec 31. 07.

Neplachovice 01. 08.

Babice 14. 08.

Velké Hoštice 15. 08.

Žernovník 28. 08.

Petrovice 29. 08.

14.11.2009, 20.33
Efka - Lhotky

Tak to zase bude půlka závodů až v září..

15.11.2009, 10.20
Vita - Lhotky

Možná to je tím, že extraligu nejezdíme, ale proč by se měli brát ohledy na její termíny, jen proto že ji jezdí 2–3 týmy které jezdí i žďárskou ligu?

15.11.2009, 11.47
Ondra - Čikov

Ono je to těžký.. EXL by se měla svým způsobem ctím, ale až za dva roky bude na EXL 17 závodů, tak bude ŽL začínat v dubnu a končit v říjnu. Né jednou jsem slyšel, že ŽL je liga, která se táhne skoro půl roku, ale jak to teda vyřešit ??!!

15.11.2009, 12.13
Lukas Litava

Místo nářků že liga je příliš dlouhá,že musí většina týmu podrobit malé menšině která se chce prosadit i na republikovém poli nebo že musíte jezdit ligu na podzim atd.by jste se měli o prázdninách když bude EX probudit a jet si zasoutěžit s těma nejlepšíma v ČR a něco se přiučit.Když budete sedět doma a jezdit jen po ŽL nebo po pohárových soutěžích v místě bydliště tak se toho moc nenaučíte.

15.11.2009, 12.41
Jarda Lhotky Sport

Řekl bych že je tam dost volných termínů od začátku Května do konce Září je tam 30 dní sobot a nedělí. A jen dvakrát bude Extraliga 2 víkendy po sobě.

15.11.2009, 13.16
hanik olší

chtěla bych poprosit Kidala,aby zveřejnil předběžné termíny SDH žádajících o pořádání soutěží ŽL, ať tedy víme na čem jsme (když už jsou termíny EX známy),ať víme které termíny jsou ještě volné a eventuelně se můžeme podle toho zařídit.

15.11.2009, 14.07
Efka - Lhotky

Nejde o to,že by jsme v září chtěli sedět doma,ale někteří z nás jsou už v září na školách a jezdit často na tréningy domů se prodraží a nebo je můžeme mít tak maximálně v pátek před závody..

15.11.2009, 16.50
Ondra - Čikov

Myslím si, že by to chtělo nějaký víkendový dvojkola, jako letos – Krokočín, Lavičky…tím by se ušetřily nějaké ty víkendy.

15.11.2009, 18.32
Kidal Netín

Takže Ex je jasná, tady je nabídka termínů, jak si je který pořadatel napsal do žádosti, pokud není napsaný termín, tak pořadatel nic nenapsal a je zařazen na konec seznamu, tak, jak mně přihlášky přišly, takže doufám, že zas někdo „spravedlivý“ v tom nebude hledat nějaké diskriminace.

Velké Meziříčí 8.5.

Litava 9.5.

Netín 23.5.

Maršovice 12. nebo 13.6.

Čikov 19.6.

Olší 20.6.

Kundratice 25.7.

Katov 8. nebo 15.8.

Krokočín 4.9.

Heroltice 4.9.

Meziříčko 11.9.

Stanoviště 26.9.

Lavičky

Lhotky Sport

Lhotky

Toť vše, přemýšlejte, vymýšlejte, hádejte se, moc si tady nenadávejte. Ještě pro Martina: maž jak uznáš za vhodné, máš na to samozřejmě právo, jen je možná škoda příspěvku od Nadi, nezkušenému by v mnohém pomohl zorientovat se v situaci.

15.11.2009, 19.31
Kidal Netín

Aj, moc se omlouvám, ten příspěvek je v Pyžamové zábavě.

15.11.2009, 19.49
Máca - Lhotky

Tak už se mazalo i v Pyžamové zábavě:-)

15.11.2009, 20.11
hanik olší

to Ondra Čikov: vidíš Ondro, zrovna my bychom mohli vytvořit (Olší Čikov) takový pěkný dvojkolo, bohužel vzhledem k EX budem asi muset popřemýšlet o jiným termínu.

15.11.2009, 20.11
Martin - Lhotky

Kidal: Aj, tak to se mi to smazání moc nepovedlo. Už je to OK. Smazal jsem dva příspěvky „naše“ a jeden od Nadi. Nemyslím si, že by se někdo skrz diskuzi zorientoval.

PS: mazal jsem po dohodě s Milanem z SDH Lhotky.

15.11.2009, 20.14
vlasta:Radostín

Lukasi,ja myslím, že přes leto malo lídí spí.mýslím, že spousta lidi co je v sdh nema na starosti jenom soutěžení ale i ostatní činnosti, ktere vyplívaji přímo z názvu sdh.doufám,že asi víš co myslím:-). Jardo, pokud navrhuješ soboty? sám jsem osobně proti.2 soutěže do roka v sobotu se daji přežít, ale celé zaří být v sobotu pryč jako letos?moc nadšenej nejsem a myslím spousta lidí.a pokud jde o x pořádáni soutěží ve lhotkách? 1 max! proč hromadit soutěže na 1 místě a ostatním zájemcům nenechat misto?a tím možná neumožnit rozšíření cele ligy mezi ostatni sdh v našem okrese

15.11.2009, 21.40
Martin - Lhotky

Květen až srpen = 12 neděl, které se nekříží s Extraligou. Já myslím, že s tím se dá nějak srovnat, ne?

Vlasto, zeptám se tě naopak, proč neudělat 2 soutěže na jednom místě, když

1. Z toho místa pochází 2 různé SDH a každý má 2 družstva jezdící ŽL!

2. To bude ve prospěch kvality ligy? Stále se najdou v ŽL soutěže, kde nejsou ani regulérní podmínky pro všechna družstva!

15.11.2009, 22.59
Martin - Lhotky

Vlasto, bod 1 se vlastně shoduje s tím, co chceš „umožnit rozšíření cele ligy mezi ostatni sdh v našem okrese“

15.11.2009, 23.10
Jarda Lhotky Sport

No mě by taky víc vyhovovalo když by byla většina soutěží v neděli, že o sobotách jsou stovky. Ale nějaká ta sobota by také mohla být.

16.11.2009, 08.46
Kidal Netín

Martin ad2)- konkrétně? Třeba to někomu ulehčí rozhodování.

16.11.2009, 10.40
Ondra - Čikov

No, to je zase diskutabilní, pro mě jako pro studenta jsou 100× lepší soboty a takových je podle mě o dost víc.

16.11.2009, 10.41
Jirka - Stanoviště

Neřešil bych student – nestudent. Ale leckdo má co dělat doma na zahradě, taky má třeba dítě, nebo třeba „jen“ žárlivou přítelkyni na hasiče, nebo třeba jen druhej koníček. Nehnal bych se do dvojkol, párkrát v sezoně to člověk zkousne, ale udělat z toho pravidlo by bylo dost nepříjemné pro většinu lidí.

16.11.2009, 11.42
Ondra - Čikov

Souhlasím, chtěl jsem jen říct, že 1–2 dvoukola by určo neškodily…

16.11.2009, 12.20
vlasta:Radostín

no martine, ja se tě zeptam proč jsou teda 2 sbory v 1, dá se říct poměrně mále vesnici?

16.11.2009, 14.36
Lukas Litava

Vlastíku SDH je občanské sdružení které funguje podle předem daných stanov a pravidel a je uplně fuk jestli mají v jedné vesnici 2 sbory . Dále každej sbor který má zájem si mohl podat přihlášku o pořádání ŽL 2010,to že se to tobě nelíbí to je jen tvůj problém když říkáš že by se měla liga roztáhnout po okrese a neměla se soustředit měli jste se v Radostíně domluvit a o soutěž která by byla zařazena do seriálu ŽL zažádat.

16.11.2009, 16.54
vlasta:Radostín

No uvažovalo se, že ji dáme, ale důvod nebudu rozebírat proč ji nedáme , asi jako martin moji otázku:-)

16.11.2009, 17.12
Tomáš Olší

Za SDH Olší tvrdím že se snažíme přispůsobit EX i VCB a hledáme to správné datum, je to konec konců i v našem zájmu, ale nehodlám pořádat soutěž v sobotu a už vubec ne někdy v září. Takže POKUD SE NENAJDE VHODNÝ TERMÍN, který by vyhovoval nám a zároven se nekřížil, tak BUDEME TRVAT NA DATUMU UVEDENÉM V PŘIHLÁŠCE a to je 20.6.2010. Tímto jsem vyjádřil postoj svůj a tuším že i celého našeho sboru k tomuto problému. Jestli chcete tak se tímto názorem můžete nechat ovlivnit při hlasování.

16.11.2009, 17.46
Mary - SDH Lhotky

Termín soutěže SDH Lhotky: 19.9.2010

16.11.2009, 19.02
Had - Krokočín

Já myslím, že od jara do podzimu nejsou volné jen soboty a neděle… Vemte v úvahu, kolik je tam svátů! :-D Např.:

pondělí 5.4. 2010: Velikonoční pondělí 2010 (svátek)

pondělí 5. 7. 2010 : Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje (státní svátek)

úterý 6. 7. 2010: Den upálení mistra Jana Husa (státní svátek)

úterý 28. 9. 2010: Den české státnosti (státní svátek)

Taky by jsme mohli přidat nějaký noční závody na pátky…

17.11.2009, 08.05
Had - Krokočín

A vůbec, proč neudělat ŽL dvoukolově? (když je takový zájem a termínů je dost.. :-))

17.11.2009, 08.06
vlasta:Radostín

Jasně:-)jednou v létě a pak v zimě:-D -tam by jsme se aspon nekryly s termínama ostatních lig:-D

17.11.2009, 10.32
Martin - Lhotky

Vlasto, založili jsme druhý sbor, protože v jednom to prostě už dlouho neklapalo, jak by mělo. Náš vznik muselo schválit Okresní sdružení. I z toho můžeš uhodnout, že to nebylo nějaký lehkovážný rozhodnutí, spíš až poslední možnost. Nakonec o tom že dva sbory v naší vesnici nejsou úplná blbost svědčí i to, že dneska oba jakž takž fungují.

Tož tak nějak. Bude samozřejmě na každém hlasujícím, jestli nám při výběru pořadatelů tohle přičte jako „přitěžující okolnost“.

Jinak i my hledáme vhodný termín, dám vědět hned jak najdeme.

17.11.2009, 13.12
Petr - Radostín

Jen k té Vaší debatě ohledně Lhotek a tomu dělat to dvoukolově – co takhle dvě soutěže týmů ze Lhotek v jeden víkend. Aspoň by se ušetřilo za ježdění sem a tam. Taková lhotecká hasičská víkendová akce…třeba i s večerní zábavou mezi závody :-)

17.11.2009, 18.32
Jirka ze Stanovišť

Jenže který Lhotky budou pořádat zábavu:))) Však uvidíme jak to dopadne po schuzi…

17.11.2009, 18.47
Ondra - Čikov

Nápad to špatnej není, ale ještě se neví, kdo vůbec bude pořádat…

17.11.2009, 19.20
Ludva- Krokočín

Já vůbec nechápu proč si někdo láme hlavu nad termíny ExL.Držme se toho aby jsme měli kvalitní ŽL a udělejme si termíny podle sebe a ne pořád někomu ustupovat.Exktra­liga si napasuje soutěže do třech měsíců a my kvůli tomu defakto přerušíme naši soutěž.Pár družstev jede na BL ,tři na exktraligu a ostatní přeruší treninky nejezdí soutěže a pak na konci srpna žačne znovu trénovat a myslí si že všechno dožene.Ale to je velký omyl.Tím potom hlavně trpí kvalita ŽL a né tím ,že většina nejezdí ExL a nezískává zkušenosti.Viděl jsem pár družstev z Exl na několika soužích a za vzor bych si je nikdy nevzal.Až na vyjímky. Úspěch se vždycky odvíjí v poctivasti a přístupu každého soutěžícího.Tak ať má ŽL 15 souteží tím se zvýší kvalita a úroveň. Ale hlavně musíme vědět co chceme.A naco co si ten čas musíme udělat.Proto ten krásný hasičský sport snad děláme.

17.11.2009, 20.27
Thomas Lavicky

Resite howna , nechte to tak jak to bylo do ted , terminy ex + zl a bude to ke spokojenosti vsech :)

17.11.2009, 22.26
vlasta:Radostín

přesně tak ludvo.souhlasím s tebou

17.11.2009, 23.05
Brdy

Je tady nějak moc příspěvků a číst to radši nebudu:-) Budu věřit Thomasovi! Jinak závody v Lavičkách 5.9.2010

18.11.2009, 06.27
Ondra-Kamenička

Podle mě je nejduležitější pro kvalitní ligu, aby byl co nejkvalitnější povrch. A přijeli nejlepší družstva. A když se to bude krýt s Ex. Tak Lavičky Netín Litava nepřijedou a to si myslím že ke kvalitně rozhodně nepřidává.

18.11.2009, 06.34
Jarda Lhotky Sport

Jen dvakrát je že by byla EX. 2 víkendy po sobě v červnu a v červenci. Jinak jsou soutěže EX ob týden. Myslíte že je tam málo prostoru po soutěže ŽL??

18.11.2009, 15.51
Vita - Lhotky

taky souhlsím s ludvou!

18.11.2009, 16.13
Ondra - Čikov

Tak tak…souhlas do Krokočína.

18.11.2009, 16.56
Pája Litava - Žernovník

Zdravím všechny. Když si tak čtu některé příspěvky, přijde mi to jako snaha některých týmů zbavit se silnější konkurence z Extraligy. Nechci se do toho moc plést, ale podle mě je to špatný přístup. Myslím si, že volných sobot i neděl je víc než dost, tak nevidím důvod proč termíny neupravit podle Extraligy. Pokud se bojíte konkurence, uspořádejte soutěže v těch termínech, kdy je Extraliga, ale ke kvalitě celé ligy to určitě nepřidá!

18.11.2009, 17.12
Ondra - Čikov

Osobně si myslím, že to určitě není z důvodu zbavování se lepších týmů, ale z toho, že prostě v létě je na to víc času a počasí je určitě lepší než někdy v září. Už teď to zase vypadá, že sezona začne v květnu a nejmíň jedna třetina závodů se poběží v září, pak se není čemu divit, když jsou tratě podmáčené a nerovné.

18.11.2009, 17.17
Jarda Lhotky Sport

Pája má pravdu terminu je dost, když ty silnější družstva ubudou tak se zhorší kvalita ligy, si myslím že to nikdo nechce. Teď jde o to jak se k tomu postaví pořádající sbory a ostatní jestli si vyjít vstříc nebo ne.

18.11.2009, 17.26
Jirka ze Stanovišť

Když už tohle řešíte, mluvte k věci… U většiny soutěží se jedná po skončení Litavy A pouze o Lavičky a možná holky ze Lhotek koho se dotkne křížení termínů. Chápu, že někomu se nemusí vyplatit ústupky. Je už pak jen na pořadateli, jaký si dá termín. Př.: Ve Stanovištích jsme měli Nevcehlačky, Výčapačky, Žernovníky atd. co stabilně ŽL nejezdí, tyto týmy chci aby přijeli zas, proto vyjdeme EX vstříc. Aby jsme zlepšili připravenost na zářijové počasí, stavíme novou základnu z drenáží pro odvodnění, abysme udělali vše pro kvalitní soutěž i v tomhle termínu. I toto je cesta, ale rozhodně souhlasím částečně s Ludvou, že nesmíme Ex apod. vlézt až někam, už jen proto, že dost našich týmů by na EX mělo co ukázat, jenže to je liga o především o volném času…Tohle je naše liga, věřím že jedna z nejlepších a musíme udělat vše pro její suverenitu, což může být i drobný ústupek EX. Myslím, že každý pořadatel zvolí termín takový, aby byl pro něj výhodný a to je ten termín, co je zároveň výhodný pro většinu. Proto se nebojte lidi, dobře to dopadne-teda pro většinu. Ps. o zbavení konkurence se vůbec ale vůbec nedá mluvit, tenhle názor je jako plácnutí do vody. Jsem si jistej, že alespoň každý co tady přispíval, si rád změří síly s nejlepšími, což je zároveň i motivací se zlepšovat.

18.11.2009, 18.02
Peťulka-Jasenice

souhlusím s Luděm

18.11.2009, 18.25
Ludva- Krokočín

Jest-li někdo nepochopil ,že mě nejde o to se z bavovat konkurence tak toje špatný. Ale chtěl jsem jenom říci ,že kluci z Laviček,Netína a Benetic makali celý léto a ve Stanovištích jsme všichni čučeli co dokáží.Proto že vědí co chtějí a tvrdě za tím jdou.Ale ne všichni mají prostředky a peníze aby jezdili celou Exl.A tím pádem cvičili celé léto když má ŽL prázdniny.Pro ty slabší družstva nemá cenu jet ExL a na BL se moc nechce.Proto si myslím že máme svoji kvalitní ligu a rozložíme si ji od května do září a né na jarní a podzimní části.Připadá mi kdyby ExL končila posledního září.Tak my se posuneme a budeme pořádat vánoční poháry.

18.11.2009, 18.54
Jirka ze Stanovišť

Mrkněte na termíny ve vedlejší diskuzi…hrůza…2 závody přes léto. Hold když chci jezdit 2 celý ligy, musím si vybrat na který mi budou třeba dva závody chybět stejně jako to mají ostatní týmy jezdící EX na svých okresních ligách.

18.11.2009, 19.22
Kidal Netín

Volné termíny :

15.-16. květen

5.-6. červen

3.-6. červenec

17.-18. červenec

21.-22. srpen

Kdyř se našlapou dvo a vícekolovky, máme v létě celou ligu :))

18.11.2009, 19.34
Rosťa - Litava

Názor, že pro ty slabší družstva nemá cenu jet exl není, myslím, docela správný. Když Maršovice začínaly, tak jsem je potkal, jak se byly alespoň podívat. Zkušenosti získané na exl jsou prostě k nezaplacení, pokud hodláte v PÚ něco dokázat. S klidným svědomím můžu prohlásit, že Litavě dostat se pod 17 vteřin pomohla velkou měrou právě exl.A řekl bych, že kluci s Laviček na tom budou podobně. Tolik asi k tomu proč se nedržet kolem komína a vyrazit trochu do světa. A proč stadit termíny??? Už jsem to tady jednou psal. Lavičky dali na exl dobrej čas a kdosi se ptal od kud že jsou ty lavičky ? Bylo mu odpovězeno, že ze Žďárské Ligy. Ani nevím kdo to řekl, neznal jsem ho. Ale o to to má větší váhu. Prostě účast družstva ze ŽL na EXL je pro ŽL obrovskou reklamou, kterou potřebuje každá rozumně uvažující liga. Když by byť jediné družstvo mělo Exl ambice, tak se kalendář prostě sladit musí. Rosťa.

19.11.2009, 08.29
Jirka - Stanoviště

To je vše bezesporu pravda Rosťo, jenže pozor, koukni na termíny lig versus EX loni…Křížení EX proběhlo 3 x s Třebíčskou ligou, 4 x s VCB a 4× s Jihlavskou. Jsem pro vyjít všem vstříc, ale mluvme fakty a pravda je, že nikdo neleze EX tak do ři.. jako se o to tady snažíme my.

19.11.2009, 09.43
Rosťa - Litava

Nevím Jirko komu lezeš do řiťi ty, ale já nikomu! Jde mě o to,umožnit každému teamu jezdit exl, aniž by ho to omezovalo ve své mateřské lize + důvody, které jsem popsal minule. A je snad snahou každého pořadatele mít na svých závodech kvalitní družstva. Když pleskneš termín, kterej se liská s termínem exl, tak se prostě o nějaký ten supr mančaft okradeš, potažmo všechny co ŽL jezdí a všechny ty, co chtějí vidět nejlepší útoky.( i diváky) Copak jsi neviděl Lavičky u vás ( 16.75 )??? Tak tohle nemáš šanci vidět, když budou třeba Lavičky v severních Čechách. Rosťa.

19.11.2009, 14.00
Ondra - Čikov

Je to prostě „škoda“, hold se budeme nejpíš muset okrádat o „supr týmy“ tak, jako již zmiňované ligy. Hold se budou muset asi týmy rozhodnout, zda-li jet na EXL a dělat reklamu nebo jet mateřskou ligu.

19.11.2009, 14.15
Jirka - Stanoviště

Ježda, já říkám celou dobu že bych rád vyšel vstříc. Ale… Zároveň je na prvním místě přeci ŽL a někteří lidi tady mluví jako by ostatní ligy vstříc EX byli a my jediní ne, přitom je to naopak. My jediní jsme jim loni vstříc vyšli. Pájo – vždyť Žernovník je sám z VCB kde se loni křížili 4 závody, to chceš říct, že na stránkách VCB taky píšeš věci o házení klacků pod nohy dobrým týmům. Nebojuju teď za názor na termíny ŽL vs. EX, bojuju teď proti podle mě nesmyslných názorů mecenášů EX, co dělají jakoby ŽL byla proti nim. Ovšem ty čísla co jsem psal výše ukazují pravý opak!! VCB – 4 shodné termíny, TL – 3, JoL – 4 a nakonec naše ŽL – 0 křížení termínů. Jsme jediná liga co znám, kde se vychází až tolik nesmyslně vstříc Extralize a někdo si to dovolí negovat….nechápu.

19.11.2009, 14.19
Had - Krokočín

Teď mě asi hodně poplivete… :-)

Nevím, jestli ty týmy ŽL, co jezdí EX (Lavičky, Litava,…) odjedou celou EX nebo jen „bližší“ závody. Pokud by odjeli jen část, tak na ty „vzdálené“ závody EX můžem dát i termíny ŽL. Další všc je úplava pravidel – započítávání do celkového hodnocení ZL třeba jen 11 nejlepších výkonů (chápu, že třeba Maršováci na tohle pravidlo neradi vzpomínají – viz. letošní VCB). Pak je tu ještě jeno (a nejméně populární) řešení – to si ovšem nechám jako poslední možnost… (chce to totiž veliké srdce a pochopení :-))

19.11.2009, 14.45
Had - Krokočín

omlouvám se za překlepy… :-)

19.11.2009, 14.46
Pája Litava

Jirko, máš pravdu v tom, že jiné ligy neustupují, ale taky ty soutěže ztrácejí na kvalitě. Viz. JOL a TL, když se kryjí s Extraligou, je na těchto soutěžích vždy o min. 5 kvalitních týmů míň. Na VCB se nic takového neřeší, protože žádný z blanenských týmů pravidelně Extraligu nejezdí. Ale vítěz ŽL jezdí Extraligu pravidelně a už kvůli tomu, by se mohly termíny přizpůsobit. A jak už jsem psal, volných termínů je víc než dost.

19.11.2009, 18.11
Divák

Takže z pohledu nezaujatého to vypadá následovně: LITAVA A LAVIČKY jsou pro „ctění“ termínu extraligy( Způsob jakým člen SDH Lavičky toto napsal je velmi podivný, skoro by se dalo říci „trapný“ – tím nechci urážet, ale z vyjádřování tímhle zbůsobem mě stávají vlasy na hlavě, pardon, ale nemohl jsem si pomoci) OSTATNÍ by rádi „ctily“ termíny, ale né za každou cenu, rozhoně ne za cenu proleženého léta a hektického jara a podzimu. To znamená dvakrát či třikrát by se udělala soutěž kryjící se s extraligou. Prostě dva týmy budou mít smůlu a ostatní si budou moct na podzim alespoň pohrabat listí před domem.(poslední věta je žert)

Vyjádřeno v číslech: 2 týmy pro cca 18 týmů „proti“ To znamená že 9 z 10 družtev doporučuje jít si vlastní cestou a ustupovat co nejméně (to je jak v raklamě na prací prášek)

19.11.2009, 19.31
Kidal Netín

Hmm, tak děkuji nezávislé CNN za shrnutí celé situace, ale vzhledem k obsahu se měl podepsat spíše „čumil“.

19.11.2009, 20.22
Divák -čumil

Uznávám, že příspěvek je lehce zaobalenější, místama OT, ale když si to probereš, tak je tam řečeno všechno (oprav mně, jestli ne). A domnívám se, že to tu již potřebovalo trošku odlehčit a provést Σ , vždyť byste se tu i pohádali lidičky

19.11.2009, 20.34
Martin - Lhotky

Když si to proberu, tak především vůbec neumíš počítat. Možná se dál radši jen dívej. Pro anonymy tady máme jen jednu sekci.

19.11.2009, 21.30
Divák -čumil

No nevím jak je to s těma počtama, ale 2 z 20 mně příjde dost stejný jako 1 z 10 co chtějí ctít EX…no ale to jsme někde uplně jinde. Raději se vám už do toho nebudu plést, protže názor díváka(myšleno diváka sledujícho soutěž někde na sportovišti = fanouška, NE diváka sledujícího diskusi) zde očividně nikoho nezajímá. Připadá mi, že otevřená liga se tímto mírně uzavírá. Moje příspěvky nechť admin klidně smaže, pokud chce zpřehlednit tuto diskusi, jestli je chcete zanechat a pobavit se jimi, klidně tak čiňte.

19.11.2009, 21.52
Thomas Lavicky

Kdyz ctu prispevek nezaujateho divaka pripadam si opravdu trapne , ano omlouvam se , sem spinave cune co si do pusy nevidi ;) ~~~~~~~~~~~~~­~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ STOP FLAME AND PLAY THE GAME °° Stejne to dopadne tak jak sem rikal :))

19.11.2009, 22.42
Martin - Lhotky

Já tady především nikde nevidím 18 sborů které jsou „proti“.

19.11.2009, 22.48
Jirka ze Stanovišť

Já napočítal 6 co se ozvali .. :) Je to sranda tady… Hele a co kdybychom donutili Extraligu aby nám uhnula s termínama :))))

19.11.2009, 23.10
Divák -čumil

Nevyjadřují se => jdou většinou. To co jsem napsal, jsem pochopil z této diskuse. Pochopil jsem, že by se ŽL zařizovala podle EXL pouze kvůli dvěma týmům. Dostkrát a od různých lidí je zde napsáno „křížit termíny“ tak to na mě působí dojmem, že to chce většina. Naopak za „nekřížení“ se zde pere pár lidí. Jinak myslím, že je dobré vyjít vstříc, ale v rozumné míře, asi tak jak píše Jirka-Stanoviště.

19.11.2009, 23.17
Lukas Litava

Říkat,že problém křížení termínů žl a ex jje záležitost 2 týmů je docela milná,když vezmeme v úvahu situaci ze sezony 2009 tak na ex pravidelně jezdily Lavičky,Litava A v kategorii muži a Lhotky Team v ženské kategorii.To máme 3 kolektivy o které by byla žl jistě ochuzena.Dále tu máme sbory které ex nejezdí ale nemohla by se by se zúčastnit v případě krytí termínů Litava B a Lhotky Sport muži protože materiál na soutěžení by byl někde ve světě,to nám dává už 5 kolektivů méně.Další kdo by upřednostnil ex před žl jsou týmy z vcb Žernovník(6× na žl)Sychotín(4×)a Sychotín ženy(4×). Lobovat za ctění termínů ex má podle mě smysl a to z několika důvodů : 1-vyšší účast na soutěžích žl 2-dosažení kvalitnějších časů 3-vyšší konkurence

zatím to je jen návrh co se odhlasuje na schůzi ligy to je věc jiná

20.11.2009, 09.36
Efka - Lhotky

Jedinej kdo odjezdil žďárskou ligu celou byli akorát kluci z Laviček…

20.11.2009, 09.39
Kidal Netín

Samozřejmě nemusí být termíny jasné před schůzí, zda ustupovat či ne, vyřešíme taky tam (ale díky za každý názor), konečný verdikt opravdu až na valné hromadě. Jen bych nerad, aby termín byl rozhodujícím faktorem při vyřazování pořadatelů. Nic není tak horké, jak se uvaří a až přijde na věc, většinou se průchozí řešení najde. Jen došlo-li už na nějaké součty, veřejně prohlašuji, že patřím mezi zastánce neobsazování Ex. termínů.

Čumil: koukám jak blázen, kde se hledají na klávesnici ty kvantifikátory? Já bych to asi řešil kreslením pro děti:))

Tomas: nejsi čuně, máš jen trošku generační problém, ale to se většinou po čase upraví. Tak, hochu, hlavu vzhůru!

20.11.2009, 10.28
Jirka - Stanoviště

Lukáši, nechci se k tomu zase vracet, ale…Mluvíme o sezoně 2010 a mám zprávy přímo od členů, že Litava A bohužel skončila, tudíž padá EX. Nehledě na to Litava A loni odjela pouze a jen 5 závodů ŽL. Žernovník a Sychotín sem vůbec netahej, protože oni sami na jejich vlastní lize se s EX kříží a to loni hned 4×. Jedná se tedy podle mě jen o Lavičky a Lhotky team holky. Padlo tady , že týmy na EX reprezentují svoji ligu, to určitě ano, ale mnohem více tu ligu reprezentují závody pod ní spadající.Takže si myslím, že mnohem důležitější je udělat kvalitní seriál závodů, než uhýbat EX. Jsem rád , že týmy ze ŽL úspívají na EX a jsem pro jim vyjít vstříc, ovšem nesmyslně uhýbat přeci nemá cenu. Pokud chci jezdit celou EX a beru to jako osobní prestiž, tak vynechám třeba 2 závody na své lize. A hlavně těch termínů kolidujících s EX na rok 2010 v návrhu zas tolik není a lze to rozumně upravit, uvidíme jak to dopadne po schůzi…

20.11.2009, 10.38
Divák -čumil

Kidal Netín: Chvilku mně to dalo než jsem to našel:-D, ale povedlo se <CR><LF> Můj názor: Snažit se ustoupit, ale v rozumné míře. Pokud by soutěž EX měla být někde v „okolí“ tak tento termín bych v každém případě nechal volný a neobsazoval soutěží ŽL, ale pokud bude soutěž kdesi v tramtárii, tak bych se až tak moc neohlížel…

20.11.2009, 12.47
Martin - Lhotky

Diváku, tohle byl tvůj poslední nepodepsaný příspěvek. Jestli chceš v diskuzi pokračovat, představ se nám.

20.11.2009, 12.56
LUDVA-KROKOČÍN

Už jsem se nechtěl zapojovat do diskuze ale chtěl bych plně souhlasit s Jirkem Urbanem ze Stanovišť.Mám návrh aby to bylo jako BL.Dat možnost pořádat soutěž všem 15 žadatelům.A dva nejhorší výsledky nezapočitávat.Hned máme dvě soutěže které můžeme křížit.Více už psát nebudu a máte odemne už pokoj.My totiž otvírámeme zrekonstruovanou hospodu a tak nebudu mit totiž tolik času na blábolení.Tím Vás všechny zvu a tam to proberem.ČAU

20.11.2009, 14.26
Verča-Lhotky

Evči připomínka je nejvýstižnější­!!!!!!!!

24.11.2009, 22.14
Ondra-Kamenička

Taky souhlasím s evči příspěvkem. A proto si myslím že nejlepší tým naší ligy by měl mít možnost jezdit celou ŽL a celou EX.

25.11.2009, 10.24
Ondra-Kamenička

Taky souhlasím s evči příspěvkem. A proto si myslím že nejlepší tým naší ligy by měl mít možnost jezdit celou ŽL a celou EX.

25.11.2009, 13.07
Ondra - Čikov

Koukám, že na schůzi se asi nic nedělo, když nikdo nenapíše, co se řešilo, nějaké změny bo tak něco :-P

29.11.2009, 16.21
Martin - Lhotky
29.11.2009, 19.36
Kidal Netín

Takže pozvánky na schůzi jsou rozeslány (včera jsem to posílal mailem), doufám, že ji Martin stihne i vyvěsit sem, hlavně se pořádně domluvte, které soutěže budete preferovat, ať je to uvážené rozhodnutí.

3.1.2010, 10.42
Ťažký - Netín

Tak jak to dopadlo včera v Netíně?

10.1.2010, 10.19
Kidal Netín

Tak nějak jako vždycky, Pepíček byl jak puma.

10.1.2010, 15.09
Miras- Netín

A ostatní jak žumpa :)

10.1.2010, 21.52
Martin- Měřín

Ahoj, jak se můžem přihlásit na noční soutěž ve VM 15. 5. 2010?? Nikde to nemůžu najit. Diky za odpověd

11.1.2010, 20.59
Kidal Netín

Hlavně klid. Pozvánka se tady určitě objeví. Teda někdy začátkem května, teď raději laďte formu.:-))

12.1.2010, 11.18
Tomáš-Olší

Ahoj, mam takovej dotaz, Jak to dopadlo se sponzorem ligy kterej pivovar to teda bude? Nekdo tvrdil že to je Jihlava ,ale nevim to na sto procent tak se radši zeptám a od našeho člena rady to pořád nejak nemůžu zjistit nebo to ještě není rozhodnutý?

2.3.2010, 18.36
Kidal Netín

Novým partnerem ligy je pivovar Jihlava.

3.3.2010, 08.54
Tomáš-Olší

dikec

3.3.2010, 16.27
Ondra - Čikov

…což je fajn :)

3.3.2010, 17.25
Rosťa - Litava

Když už je tedy všechno rozhodnuto, tak by se měly zveřejnit finální podmínky spolupráce a hlavně ceník za kolik budeme nakupovat bečky. Začátek ligy se blíží a tady ticho po pěšině. Takže sem s tím Kidálku. Rosťa.

8.3.2010, 11.34
Kidal Netín

No, to je vidět, na co na Litavě myslí. Normální člověk trénuje, posiluje, vymýšlí strategie, a prosím, Rostík by nasával!?!

8.3.2010, 19.23
Rosťa - Litava

Ne ne ne, Trampolíno, mě zajímá, za kolik budeš u nás nasávat ty !! Rosťa.

8.3.2010, 22.44
Kidal Netín

To je naprosto jasné – úplně zdarma!

9.3.2010, 08.09
Martin - Lhotky Sport

Vyvěsil jsem pravidla ŽL 2010

6.4.2010, 03.43
Navaro

Ahoj, nové a pořád upravující se stránky CPS hledají redaktory, kteří by informovali ostatní o závodech ve svých ligách. Pokud máte zájem, tak se blíže můžete informovat na e-mailu rade.on@centrum.cz. Na ukázku posílám odkaz http://www.cps-team.cz/…-Ladies-2009

12.4.2010, 13.53
Kidal Netín

Blíží se začátek sezony, nějaké novosti taky budou, tož je třeba se sejít a pobavit se co dál, zvolit nové vedení a tak. Pište návrhy kdy a kde.

15.4.2010, 19.04
Ondra Netín

Jo a taky nějaký to logo ŽL

18.4.2010, 22.59
Ondra - Čikov

Tak, tak….;)

19.4.2010, 09.01
Kidal Netín

Takže koukám, velký zájem a odezva, a protože brzo bude dlouho, svolávám schůzi Rady ŽL na tuto sobotu 24.4.2010 v 19­.00 na hasičku do Netína. Členové rady ještě dostanou pozvánky do schránek nebo na mobil. Kdo máte návrhy na logo, vezměte s sebou.

21.4.2010, 09.37
Hans Litava Netín

Tak co Kidal jak dopadla schůze? :D

25.4.2010, 21.13
Kidal Netín

Schůze dopadla výborně, já potom trošičku hůř…..

26.4.2010, 10.01
Rosťa - Litava

Se divím, že tě žena ještě nezabila, fakt to nemá jednoduchý :-). Rosťa.

26.4.2010, 11.06
Hans Litava Netín

Nooo to jsi dopadl trošku hůř nooo sem se smál ještě doma :D

26.4.2010, 13.06
Kidal Netín

No, tak už stačilo a diskutujme o něčem smysluplnějším.

26.4.2010, 19.02
Hans Litava Netín

Přesně tak

26.4.2010, 20.54
Jméno:

Napiš taky odkud jseš. (Příklad: Petr - Bobrová)

Vzkaz:
Nechte prázdné (ochrana proti robotům):

Můžete používat zvýraznění textu, pojmenovávat odkazy a vkládat obrázky:

*kurzíva*, **tučný text** a ***tučná kurzíva***

"Pojmenovaný odkaz":https://www.zdarskaliga.cz

Obrázek: [* http_adresa_obrázku *]

"Jak se píšou ty hranatý závorky?"
[ = pravý Alt + f
] = pravý Alt + g.